ブレイクする?実行委員会

アクセスカウンタ

zoom RSS Ground Zero

<<   作成日時 : 2011/10/12 01:26   >>

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 0

画像
Hi, this is Yoshi. I visited the Ground Zero. Last month they had the 10th memorial of the tragedy, though I was not in New York area but in Kentuckey. Here is a picture taken in the World Financial Center, located near the World Trade Cener or Ground Zero. You can see menu people are standing over there, and who are watching the Zero. Now the place is busy for construction, for the future and hope.
---
グラウンドゼロを訪問しました。先月はこの悲劇の10周年のメモリアル式典がありました、私はニューヨークにはおらずケンタッキーにいましたが。この写真はワールド・ファイナンシャル・センターという、ワールド・トレード・センターすなわちグラウンドゼロの近くにある所で撮りました。多くの人が向こうの方に立っていますが、彼らはグラウンドゼロを見ています。今その場所は、建設工事で忙しいです、将来のため、希望のため。

テーマ

関連テーマ 一覧


月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ
Ground Zero ブレイクする?実行委員会/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる