ブレイクする?実行委員会

アクセスカウンタ

zoom RSS Grand Canyon

<<   作成日時 : 2011/11/07 11:38   >>

ブログ気持玉 0 / トラックバック 0 / コメント 0

画像
Hi, this is Yoshi. Finally, I could go to the Grand Canyon. It's a short stay for a few days, but I did have a good time there. I went to and stayed in the south edge of the canyon, as called South Rim. Whenever I checked the availability of hotels there, they were all occupied. But recently I found the availability so I could book a lodge. No word to say for the canyon. Sunrise and sunset are of course great. My best experience was to hike down to the canyon. I didn't went down to the bottom of the canyon, but I walked around 8 hours in the canyon. It was another world. This picture was taken on the way to the hike. I am happy to be back from there without any injury.

---
ついにグランドキャニオンに行くことが出来ました。2,3日の短い滞在ではありましたが、そこで貴重な時間を過ごすことが出来ました。私はキャニオンの南側、すなわちサウスリムに行き、滞在しました。そこの宿泊先は、いつ空き状況をチェックしても埋まっていたのですが、最近、空きを見つけることが出来、予約しました。キャニオンについては、言葉に出来ません。朝日、夕日はもちろん素晴らしい。一番は、キャニオンの下へハイキングをしたこと。一番底まではおりませんでしたが、キャニオン内を8時間くらい歩きました。そこは別世界でした。この写真は、そのハイキングの途中で撮影しました。怪我もなく無事に帰還できて良かったと思います。

テーマ

関連テーマ 一覧


月別リンク

ブログ気持玉

クリックして気持ちを伝えよう!
ログインしてクリックすれば、自分のブログへのリンクが付きます。
→ログインへ
Grand Canyon ブレイクする?実行委員会/BIGLOBEウェブリブログ
文字サイズ:       閉じる